Tuesday, March 20, 2012

Hulat anay, Calliope

"Next time, ha? Promise?" Sige, padayun lang sa pag-yuhum. Indi magpahalata nga nasubuan ka sa iya pagpang-indi.

Liwat.
Liwat-liwat nga pagpang-indi.

"Yup, I promise. Damu guid ko may gina ubra subong abi." She has such nice eyes. God, daw malunod ako sa iya mga mata. Mga mata nga tani gilayon nga nakikita ang akon pag-hanga sa iya.

Kalimti na lang na siya, siling sang bungog ko.
Kung tani amu lang na ka simple, sabat sang tagipusuon ko.

"Asahan ko na ha..." Stop! Stop it already. At the risk of being makulit, "Promise?"

Bwisit ka! Paghuramentado sang tagipusuon ko. Why can't you see? Kanugon sang mga mata mo nga daw perlas sa kaanyag. Damn you, I've fallen for you completely.


"Haha. Sige, sige." 



Sige, akon ang hutik nga may dala nga paglaum, sa sunod nga tigpalanyaga.




To be continued...

No comments:

Post a Comment

Say something! And you don't even have to rhyme or wax poetic.